12-ივნ-2025

თანამედროვე საცალო ვაჭრობის სამყაროში ეფექტური მუშაობა, სისწრაფე და მომხმარებლის კმაყოფილება უმნიშვნელოვანესია. არ აქვს მნიშვნელობა ფლობთ პატარა სურსათის მაღაზიას, დატვირთულ სუპერმარკეტს თუ დიდ სავაჭრო ცენტრს, საცალო პროგრამული უზრუნველყოფა სრულიად ცვლის მუშაობის სტილს. ინტუიციური ინტერფეისით, ავტომატიზაციითა და რეალურ დროში მონაცემების მონიტორინგით, ეს უკვე აღარ არის ფუფუნება - ეს აუცილებლობაა.

რა არის ვაჭრობის პროგრამა?

ვაჭრობის პროგრამა არის ციფრული ხელსაწყო, რომელიც ბიზნესს ეხმარება გაყიდვების, მარაგების, მომხმარებლის მონაცემების, თანამშრომლების მუშაობის და სხვა პროცესების მართვაში. ეს შეიძლება იყოს გაყიდვების წერტილის (POS) სისტემა, მარაგების მენეჯერი ან სრული ERP (Enterprise Resource Planning) პლატფორმა.

ძირითადი უპირატესობები მარკეტებისა და სუპერმარკეტებისთვის

1. გამოყენების სიმარტივე

თანამედროვე მაღაზიის პროგრამები მარტივი და ინტუიციური ინტერფეისითაა შექმნილი, რაც მინიმალურ სწავლებას მოითხოვს. თანამშრომლები, რომლებიც ტექნიკურად ნაკლებად მომზადებულნი არიან, ადვილად შეძლებენ პროგრამის ათვისებას.

  • სენსორული ეკრანები ამარტივებს გაყიდვების პროცესს.
  • შტრიხკოდის სკანერის ინტეგრაცია აჩქარებს გაყიდვებს.
  • სისტემის მორგება ინდივიდუალურად საშუალებას იძლევა პროგრამა დააკონფიგურიროთ მაღაზიის კონკრეტულ საჭიროებებზე.

2. მარაგების მართვის გამარტივება

მარაგების ხელით მართვა დიდ დროს და ძალისხმევას მოითხოვს და ხშირად იწვევს შეცდომებს. ვაჭრობის პროგრამა ავტომატურად:

  • აკონტროლებს მარაგს რეალურ დროში.
  • აკავშირებს გაყიდვებს მარაგებთან და ავტომატურად აკლებს გაყიდულ ერთეულებს.
  • ქმნის ანგარიშებს გაყიდვადი პროდუქტებისა და სეზონური ტენდენციების შესახებ.

ეს უზრუნველყოფს თაროების მუდმივ შევსებას და შეამცირებს გაყიდვების დაკარგვის შანსს.

3. სწრაფი და ზუსტი ანგარიშსწორება

გადახდის სისწრაფე გადამწყვეტია მომხმარებლის კმაყოფილებისთვის. მაღაზიის პროგრამა უზრუნველყოფს:

  • ერთი დაწკაპუნებით გადახდას.
  • ავტომატურ საგადასახადო გამოთვლას.
  • ფასდაკლებების და ბონუსების ავტომატურ დარიცხვას.

მომხმარებლებს აღარ უწევთ რიგში დიდხანს დგომა, რაც ზრდის ლოიალურ დამოკიდებულებას კონკრეტული სავაჭრო ობიექტის მიმართ.

4. თანამშრომელთა მუშაობის მონიტორინგი

მენეჯერებს შეუძლიათ თვალყური ადევნონ თანამშრომელთა გაყიდვებს, სამუშაო საათებს და პროდუქტიულობას, რაც ხელს უწყობს პასუხისმგებლობის ზრდასა და საუკეთესოთა დაჯილდოებას.

5. მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვა

ვაჭრობის პროგრამა მომხმარებლის მონაცემებს უსაფრთხოდ ინახავს, რაც საშუალებას გვაძლევს მათ შევთავაზოთ:

  • პერსონალიზებული აქციები
  • ლოიალურობის ბონუსები
  • პროდუქციის გაცვლის ან დაბრუნების სწრაფი შესაძლებლობა

ამ გზით ყალიბდება მყარი ურთიერთობა მომხმარებელთან და იზრდება მათი დაბრუნების შანსი, რაც როგორც გაყიდვებზე, ასევე ბიზნესის იმიჯზე დადებითად მოქმედებს.

უპირატესობები სავაჭრო ცენტრებში და ქსელურ მაღაზიებში

სავაჭრო ცენტრები, სადაც ერთზე მეტი მაღაზია ფუნქციონირებს, სარგებელს იღებენ ცენტრალიზებული სისტემის გამოყენებით. ვაჭრობის პროგრამა კი:

  • სინქრონიზაციას ახდენს ყველა მაღაზიასთან
  • უზრუნველყოფს რეალურ დროში ანალიტიკას
  • აერთიანებს ფასდაკლებებსა და აქციებს ყველა ფილიალში

სხვა მახასიათებლები და უპირატესობები

  • ღრუბლოვანი წვდომა: შესაძლებლობა აკონტროლოთ მაღაზიის მუშაობა ნებისმიერი ადგილიდან.
  • მონაცემთა უსაფრთხოება: დაცული წვდომა იცავს ბიზნესს კონფიდენციალური ინფორმაციის გავრცელებისგან.
  • მასშტაბურობა: მარტივად დამატება ახალი ფილიალების, მომხმარებლების და POS სისტემების.
  • სამართლებრივი შესაბამისობა: ავტომატური განახლებები საგადასახადო სისტემასთან შესაბამისობაში.

გონიერი ინვესტიცია წარმატებული ბიზნესისთვის

ვაჭრობის პროგრამის დანერგვა არა მხოლოდ ოპერაციული ეფექტიანობის გაუმჯობესებაა, არამედ კონკურენტუნარიანობის შენარჩუნების საშუალება. თუ მართავთ პატარა მაღაზიას ან დიდ სავაჭრო ქსელს, თანამედროვე ვაჭრობის პროგრამას შეუძლია მნიშვნელოვნად გაზარდოს თქვენი წარმატება და მოგება.

გამართული და სანდო პროგრამული უზრუნველყოფის ასარჩევად დეტალებზე დაკვირვება და ყურადღება გმართებთ, 13 წლიანი გამოცდილებით და 6000+ კმაყოფილი მომხმარებლით, თამამად შეგვიძლია ვთქვათ რომ ქართულ ბაზარზე ბიზნესის მართვის პროგრამებში FINA ლიდერი კომპანიაა, რომლის ვაჭრობის პროგრამით სარგებლობას თვეში მხოლოდ 40 ლარად შეძლებთ.

როგორც აღვნიშნეთ, დღეისათვის 6000-ზე მეტი ორგანიზაცია იყენებს FINA-ს პროდუქტებს, მათ შორის კი არიან ისეთი ცნობილი ბრენდები, როგორციაა: ისი პარი, VOULEZ VOUS, ციტადელი, MANDARINA, ჭიტა, ოტო მოტორსი და სხვა.


14-მარ-2024
სიახლე რესტორნებისთვის - მიიღეთ შეკვეთები მიმტანის მობილური აპლიკაციით
კომპანია FINA წარმოგიდგენთ მიმტანის აპლიკაციას, რომელიც გარდაქმნის აქამდე არსებულ გამოცდილებას და გაზრდის რესტორნების მუშაობის ეფექტურობას. თანამედროვე სამყაროში დროს და სისწრაფეს მომსახურებაში დიდი მნიშვნელობა ენიჭება.
12-ივლ-2023
FINA-ს რესტორნის მოდული დაინტეგრირდა GLOVO-ს, WOLT-ისა და BOLT-ის მიტანის სერვისებთან
პირველად საქართველოში, კვების ობიექტებში შემოსული შეკვეთების ავტომატური ასახვა FINA24-ის ქლაუდ სარესტორნო მოდულშია შესაძლებელი, რაც ამარტივებს ყოველდღიურ პროცესებს და პასუხობს თანამედროვე ტექნოლოგიურ გამოწვევებს.
24-თებ-2023
გაყიდვების მობილური აპლიკაცია მაღაზიისთვის
კომპანია FINA-ს მიერ შემუშავებული აპლიკაციის საშუალებით უკვე მობილურიდანაც შეგეძლებათ განახორციელოთ გაყიდვები, მართოთ მარაგები და გამოწეროთ სასაქონლო ზედნადები. აღარ დაგჭირდებათ ძვირადღირებული POS-ტექნიკის შეძენა და განთავსება - რაც მცირე ფართის შემთხვევაში ძალიან მოსახერხებელია.
6000+
ორგანიზაცია უკვე იყენებს FINA-ს
#
ANYDESK
დატოვეთ შეტყობინება
დაგვიკავშირდით