javshnis-sistema

ჯავშნების სისტემა

გამარტივებული ჯავშნების პანელი ამარტივებს სხვადასხვა არხებიდან შემოსული ჯავშნების გაერთიანებას ერთ სისტემაში

  • სტუმრების ინფორმაციის რეგისტრაცია
  • რეზერვაციის სხვადასხვა ტიპი
  • სტუმრების შესვლისა და გასვლის კონტროლი
  • ზრდასრულებისა და ბავშვების აღრიცხვა
  • რეზერვაციის გაუქმება, წაშლა, ცვლილებების შეტანა
  • No Show
  • შერეული გადახდის მეთოდები
  • ფასდაკლებებისა და დიპლომატების გათვალისწინება
  • სტუმრების სხვადასხვა ინვოისის მომზადება
  • სხვადასხვა ფასის სახეობები სეზონებისა და დღეების მიხედვით
  • Channel Manager (ჯავშნების მიღება საერთაშორისო პლატფორმებიდან: booking.com, hotels.com, expedia.com და სხვა)

ოთახების მართვა

ოთახის ნომრების კონტროლი საშუალებას მოგცემთ აღრიცხოთ მათზე განხორციელებული ყველა ოპერაცია

  • ოთახების დატვირთულობის დიაგრამა
  • კვებისა და დამატებითი მომსახურების დარიცხვა ნომერზე
  • მინიბარის აღრიცხვა
  • ოთახების ცვლილება
  • ოთახების დაბლოკვა
  • ცვლილებებზე შენიშვნის მოთხოვნა
  • სტუმრებთან დაკავშირებული შენიშვნების აღრიცხვა

დალაგების პროცესის მართვა

დალაგების პროცესის პროგრამული მართვა დეტალურ ინფორმაციას იძლევა დასალაგებელი და დალაგებული ოთახების შესახებ

  • ოთახის დალაგების სიხშირის დადგენა
  • ოთახების დალაგების სტატუსის მინიჭება ხელით და ავტომატურად
  • დამლაგებლების მინიჭება და განაწილება ოთახებზე
  • დამლაგებლისათვის კომენტარის მინიჭება თითოეულ ოთახზე
  • ოთახებში დაზიანებების კონტროლი
  • დალაგების ფორმების ამობეჭდვა

დამლაგებლის მობილური აპლიკაცია

დალაგებისა და ინციდენტების მართვის აპლიკაცია დამლაგებელს გაუმარტივებს ყოველდღიური საქმიანობის მენეჯმენტს

  • დასალაგებელი ოთახების სტატუსების დათვალიერება
  • ოთახის დალაგების სტატუსის შეცვლა
  • ახალი დაზიანებისა თუ ინციდენტის რეგისტრაცია

damlageblis-aplikacia
sakonferencio-darbazebi

საკონფერენციო დარბაზების აღრიცხვა

საკონფერენციო დარბაზების აღრიცხვით შესაძლებელია მათზე განხორციელებული თითოეული ოპერაციის მონიტორინგი

  • დარბაზების დატვირთულობის დიაგრამა
  • დარბაზის დაჯავშნა
  • მომსახურების დარიცხვა
  • სასმლისა და საკვების დარიცხვა

საწყობების მართვა და ფინანსური ოპერაციები

საწყობისა და ფინანსური ტრანზაქციების აღრიცხვა საშუალებას მოგცემთ ეფექტურად მართოთ თქვენი საქმიანობა და მიიღოთ ზუსტი ანალიტიკური ინფორმაცია ბიზნესის შესახებ

  • ღამის აუდიტი და ავტომატური ბუღალტრული გატარებების შესრულება
  • მრავალენოვანი და მრავალფეროვანი ინვოისების ამობეჭდვა
  • საწყობებს შორის გადატანა
  • ავანსის მიღება და თანხის დაბრუნება
  • ინვენტარიზაცია

რეპორტინგი და ანალიტიკა

თითოეული ოპერაციის შედეგი ასახულია ანგარიშგებებში, რომელიც საშუალებას გვაძლევს დავინახოთ რამდენად ეფექტურად ვმართავთ ბიზნესს და მათზე დაყრდნობით შევძლოთ მომავალი პერიოდის შედეგების პროგნოზი

  • სასურველი პერიოდის მიხედვით ანგარიშგებების მიღება და ექსპორტი excel-ში
  • შემოსავლების დეტალური აღრიცხვა
  • დავალიანებების დეტალური აღრიცხვა
  • ოთახებთან დაკავშირებული რეპორტები
  • სტუმრებთან დაკავშირებული რეპორტები
  • დატვირთულობის დიაგრამა
  • განხორციელებული ცვლილებების ისტორიები

სრულად

Სასტუმროს მართვის პროგრამა თქვენს საქმიანობას მოკლე ვადაში მოუტანს წარმატებას. Პროგრამა მოიცავს ყოველთვიური მართვის პროცესებს და აღჭურვილია შესაბამისი ფუნქციონალებით. 

Სასტუმროს Პროგრამა აერთიანებს მიმღებისა და ოთახების რეზერვაციის ფუნქციას, საკონფერენციო დარბაზების მართვას, საწყობსა და ბუღალტრულ აღრიცხვას. პროგრამა კაფე-რესტორნის მენეჯმენტშიც გეხმარებათ. ეს ფუნქციონალი რესტორნის მართვის პროგრამაშიცაა ჩაშენებული. 

ჯავშნების სისტემის გამოყენებით სხვადასხვა არხებიდან შემოსული ჯავშნების თავმოყრას ერთ სივრცეში შეძლებთ. Სისტემა სხვადასხვა მიმართულებით დაგეხმარებათ: 

  • სტუმრების ინფორმაციის რეგისტრაცია
  • რეზერვაციის სხვადასხვა ტიპი
  • სტუმრების შესვლისა და გასვლის კონტროლი
  • ზრდასრულებისა და ბავშვების აღრიცხვა
  • რეზერვაციის გაუქმება, წაშლა, ცვლილებების შეტანა
  • შერეული გადახდის მეთოდები
  • ფასდაკლებებისა და დიპლომატების გათვალისწინება
  • სტუმრების სხვადასხვა ინვოისის მომზადება
  • სხვადასხვა ფასის სახეობები სეზონებისა და დღეების მიხედვით
  • Channel Manager (ჯავშნების მიღება საერთაშორისო პლატფორმებიდან: booking.com, hotels.com, expedia.com და სხვა)
  • ახალი დაზიანებისა თუ ინციდენტის რეგისტრაცია

Სასტუმროს პროგრამა საწყობების მართვასა და ფინანსურ ოპერაციებსაც უზრუნველყოფს თქვენი ბიზნესის ეფექტური მუშაობისთვის. Საწყობისა და ფინანსური ტრანზაქციების აღრიცხვა საწყობის პროგრამითაა შესაძლებელი. 

5000+
ორგანიზაცია უკვე იყენებს FINA-ს
ANYDESK
TEAMVIEWER
დატოვეთ შეტყობინება
დაგვიკავშირდით