17-თებ-2021

საქართველოს შრომის კოდექსში განხორციელებული ცვლილებების თანახმად, 1 მარტიდან დამსაქმებლები ვალდებულნი იქნებიან, აღრიცხონ დასაქმებულის სამუშაო საათები.

კომპანია FINA-ს მიერ წარმოდგენილი ახალი პროდუქტი-WEEKSy სწორედ აღნიშნულ მოთხოვნებზე მორგებული პროგრამაა, სადაც თანამშრომლების დასწრებისა და შესრულებული სამუშაოს აღრიცხვა მარტივადაა შესაძლებელი.

WEEKSy პროგრამას აქვს მარტივი ინტერფეისი, რომელიც თანამშრომლებისთვის ადვილად აღსაქმელი და სამართავია. სისტემაში ყველა ის ფუნქციონალია თავმოყრილი, რაც ადმინისტრაციის მხრიდან არა მხოლოდ თანამშრომლების მართვისა და აღრიცხვის პროცესს გააადვილებს, არამედ თავად დასაქმებულებს შიდა კომუნიკაციის აწყობაშიც დაეხმარება.

პროგრამა WEEKSy შემდეგი მოდულებისგან შედგება:

ადამიანური რესურსების ადმინისტრირება - ამ ნაწილში მარტივადაა შესაძლებელი თანამშრომლების სამსახურში მიღება, გათავისუფლება, შვებულება, მივლინებისა და სხვა საჭირო დეტალების აღრიცხვა. თანამშრომლების სრული ინფორმაციის ერთ სივრცეში თავმოყრისა და მართვის საშუალება.

თანამშრომლების დასწრების დაგეგმვა და აღრიცხვა - სხვადასხვა სახის აპარატურული და პროგრამული მოდულების დახმარებით თანამშრომლების მოსვლა-წასვლისა და შესვენებების აღრიცხვა. სტანდარტული და ინდივიდუალური სამუშაო გრაფიკების შედგენა, მენეჯერების მხრიდან თანამშრომლების დასწრების მართვა.

ინვენტარის კონტროლი - ინვენტარის მარტივი და ეფექტიანი აღრიცხვის მოდული, რომელიც უზრუნველყოფს თანამშრომელზე გადაცემული და დაბრუნებული ინვენტარის კონტროლს სერიული ნომრების მიხედვით.

ხელფასების ავტომატური დაანგარიშება - პლატფორმა საშუალებას იძლევა თვის ბოლოს, ავტომატურად გამოთვალოთ თანამშრომლის ფიქსირებული თუ საათობრივი ხელფასი დასწრების, შვებულებების, მივლინებების, პრემიებისა და სხვა დოკუმენტების გათვალისწინებით.

მრავალფეროვანი ანგარიშგებები - პროგრამა საშუალებას იძლევა დააგენერიროთ კანონმდებლობით სავალდებულო შესავსები ფორმები, ისარგებლოთ ადმინისტრირების, დასწრების, დავალებების შესრულებისა და სხვა მრავალფეროვანი ანგარიშგებებით.

"რაც მთავარია, აღნიშნული პროგრამის გამოყენება ყველა მიმართულების კომპანიისთვისაა შესაძლებელი, იქნება ეს კვების ობიექტი, ვაჭრობა, წარმოება, სამშენებლო კომპანია, სამედიცინო დაწესებულება, მომსახურების სფერო თუ სხვა. ამასთანავე პროგრამა მოსახერხებელია დისტანციურად და ნახევრად დისტანციურად მუშაობის შემთხვევაშიც", - აცხადებენ კომპანიაში.

პროგრამა კომპანია FINA-ს მიერაა შექმნილი, რომელმაც 10 წლის მანძილზე 3500+ კომპანიას გაუმარტივა ბიზნესის მართვა პროგრამული უზრუნველყოფის კუთხით.

სიახლეებს შეგიძლიათ გაეცნოთ Facebook გვერდზე.


20-თებ-2024
ბუღალტრული აღრიცხვის პროგრამით სარგებლობის მნიშვნელობა ბიზნესის განვითარებისთვის
FINA-ს ბუღალტრული აღრიცხვის პროგრამა მორგებულია ბიზნესის ყველა მიმართულებასა და კანონმდებლობაზე. აღნიშნულ პროგრამას შეუძლია ბუღალტრული ტრანზაქციების აღრიცხვა, ძირითადი ფუნქციონალით კი შესაძლებელია გაყიდვების, შესყიდვების, მარაგების, ძირითადი საშუალებების მართვა და სხვა.
18-ოქტ-2023
ლოიალობის პროგრამის უპირატესობები
ლოალობის პროგრამები შეიძლება სხვადასხვა მიმართულებით მუშაობდეს, მაგალითად: ერთგულ მომხმარებლებთან წინასწარი შეტყობინებების გაგზავნა ახალ პროდუქტებზე ადრეული წვდომის შესაძლებლობის შესახებ, შეტყობინებები ფასდაკლებებისა და სასაჩუქრე ან გაუმჯობესებული პროდუქციის/მომსახურების შესახებ, სპეციალური შეთავაზებების გაკეთება, როგორიცაა უფასო ან დაჩქარებული მიწოდების სერვისი, განსაკუთრებული ფასდაკლებები და ა.შ.
21-აპრ-2023
რესტორნის ხარჯების აღრიცხვის მარტივი გზები
რესტორნის მართვა ბევრისთვის საოცნებო საქმიანობაა, ვინაიდან შემოსავლის წყაროებს შორის საკუთარი ბიზნესის ქონა ერთ-ერთი ყველაზე კომფორტული და მომგებიანია. მაგრამ კომფორტთან ერთად გასათვალისწინებელია ის უმცირესი დეტალები, რომელთა სწორად დამენეჯმენტების გარეშე ბიზნესი დომინოს პრინციპით ჩამოიშლება. სწორედ ასეთი ფაქტორები აქცევს რესტორნის მართვას კომპლექსურ და საფრთხილო საქმიანობად.
5000+
ორგანიზაცია უკვე იყენებს FINA-ს
#
ANYDESK
დატოვეთ შეტყობინება
დაგვიკავშირდით