17-თებ-2021

საქართველოს შრომის კოდექსში განხორციელებული ცვლილებების თანახმად, 1 მარტიდან დამსაქმებლები ვალდებულნი იქნებიან, აღრიცხონ დასაქმებულის სამუშაო საათები.

კომპანია FINA-ს მიერ წარმოდგენილი ახალი პროდუქტი-WEEKSy სწორედ აღნიშნულ მოთხოვნებზე მორგებული პროგრამაა, სადაც თანამშრომლების დასწრებისა და შესრულებული სამუშაოს აღრიცხვა მარტივადაა შესაძლებელი.

WEEKSy პროგრამას აქვს მარტივი ინტერფეისი, რომელიც თანამშრომლებისთვის ადვილად აღსაქმელი და სამართავია. სისტემაში ყველა ის ფუნქციონალია თავმოყრილი, რაც ადმინისტრაციის მხრიდან არა მხოლოდ თანამშრომლების მართვისა და აღრიცხვის პროცესს გააადვილებს, არამედ თავად დასაქმებულებს შიდა კომუნიკაციის აწყობაშიც დაეხმარება.

პროგრამა WEEKSy შემდეგი მოდულებისგან შედგება:

ადამიანური რესურსების ადმინისტრირება - ამ ნაწილში მარტივადაა შესაძლებელი თანამშრომლების სამსახურში მიღება, გათავისუფლება, შვებულება, მივლინებისა და სხვა საჭირო დეტალების აღრიცხვა. თანამშრომლების სრული ინფორმაციის ერთ სივრცეში თავმოყრისა და მართვის საშუალება.

თანამშრომლების დასწრების დაგეგმვა და აღრიცხვა - სხვადასხვა სახის აპარატურული და პროგრამული მოდულების დახმარებით თანამშრომლების მოსვლა-წასვლისა და შესვენებების აღრიცხვა. სტანდარტული და ინდივიდუალური სამუშაო გრაფიკების შედგენა, მენეჯერების მხრიდან თანამშრომლების დასწრების მართვა.

ინვენტარის კონტროლი - ინვენტარის მარტივი და ეფექტიანი აღრიცხვის მოდული, რომელიც უზრუნველყოფს თანამშრომელზე გადაცემული და დაბრუნებული ინვენტარის კონტროლს სერიული ნომრების მიხედვით.

ხელფასების ავტომატური დაანგარიშება - პლატფორმა საშუალებას იძლევა თვის ბოლოს, ავტომატურად გამოთვალოთ თანამშრომლის ფიქსირებული თუ საათობრივი ხელფასი დასწრების, შვებულებების, მივლინებების, პრემიებისა და სხვა დოკუმენტების გათვალისწინებით.

მრავალფეროვანი ანგარიშგებები - პროგრამა საშუალებას იძლევა დააგენერიროთ კანონმდებლობით სავალდებულო შესავსები ფორმები, ისარგებლოთ ადმინისტრირების, დასწრების, დავალებების შესრულებისა და სხვა მრავალფეროვანი ანგარიშგებებით.

"რაც მთავარია, აღნიშნული პროგრამის გამოყენება ყველა მიმართულების კომპანიისთვისაა შესაძლებელი, იქნება ეს კვების ობიექტი, ვაჭრობა, წარმოება, სამშენებლო კომპანია, სამედიცინო დაწესებულება, მომსახურების სფერო თუ სხვა. ამასთანავე პროგრამა მოსახერხებელია დისტანციურად და ნახევრად დისტანციურად მუშაობის შემთხვევაშიც", - აცხადებენ კომპანიაში.

პროგრამა კომპანია FINA-ს მიერაა შექმნილი, რომელმაც 10 წლის მანძილზე 3500+ კომპანიას გაუმარტივა ბიზნესის მართვა პროგრამული უზრუნველყოფის კუთხით.

სიახლეებს შეგიძლიათ გაეცნოთ Facebook გვერდზე.


21-აპრ-2023
რესტორნის ხარჯების აღრიცხვის მარტივი გზები
რესტორნის მართვა ბევრისთვის საოცნებო საქმიანობაა, ვინაიდან შემოსავლის წყაროებს შორის საკუთარი ბიზნესის ქონა ერთ-ერთი ყველაზე კომფორტული და მომგებიანია. მაგრამ კომფორტთან ერთად გასათვალისწინებელია ის უმცირესი დეტალები, რომელთა სწორად დამენეჯმენტების გარეშე ბიზნესი დომინოს პრინციპით ჩამოიშლება. სწორედ ასეთი ფაქტორები აქცევს რესტორნის მართვას კომპლექსურ და საფრთხილო საქმიანობად.
01-დეკ-2022
FINA-ს მაღაზიის მართვის პროგრამა 40 ლარად თვეში
თუ ფლობთ მაღაზიას და ეძებთ ბიზნესის მართვის ბიუჯეტურ გადაწყვეტილებას, მაშინ FINA-ს ვაჭრობის 40 ლარიანი პაკეტი ნამდვილად თქვენთვისაა. FINA24 ვაჭრობა Basic მაღაზიისათვის განკუთვნილი პროგრამაა, რომლის საშუალებითაც შეგიძლიათ მართოთ შესყიდვები და გაყიდვები, მოახდინოთ ანგარიშსწორება მყიდველთან და მომწოდებლებთან, ატვირთოთ და ჩამოტვირთოთ ზედნადებები.
01-სექ-2022
სარესტორნო თვითმომსახურების კიოსკების ბენეფიტები
თვითმომსახურების კიოსკი არის ინტერაქტიული ტაბლეტი, ან სენსორული კომპიუტერი, რომელიც მომხმარებელს საშუალებას აძლევს მიიღოს ინფორმაცია და სერვისი ადამიანთან უშუალო ურთიერთობის გარეშე. ციფრულ თვითმომსახურების კიოსკების დანერგვა ბიზნესს საშუალებას აძლევს ეფექტიანად გააფართოვოს ოპერაციები და შეამციროს ხარჯები.
5000+
ორგანიზაცია უკვე იყენებს FINA-ს
ANYDESK
TEAMVIEWER
დატოვეთ შეტყობინება
დაგვიკავშირდით