24-ივნ-2021

ბიზნესის წარმატების ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტორი მასში დასაქმებული ადამიანები არიან, შესაბამისად, მნიშვნელოვანია მათი რესურსების მართვა, დახვეწილი ორგანიზაციული სტრუქტურის ჩამოყალიბება, ყოველდღიური პროცესების აღრიცხვა და მონიტორინგი. ბუნებრივია, ამ ყველაფრის ერთ ელექტრონულ სივრცეში თავმოყრა HR სპეციალისტებსაც მაქსიმალურად შეუწყობს ხელს ინფორმაციის სწრაფ მოძიებასა და რეპორტების ისე გენერირებაში, რომ კანონის მოთხოვნებიც ზუსტად იყოს გათვალისწინებული.

არსებული გამოწვევების და ბიზნესისთვის პროცესების გასამარტივებლად, FINA-ს გუნდმა შექმნა თანამშრომელთა აღრიცხვის პროგრამული უზრუნველყოფა WEEKSy, რომელიც განკუთვნილია ნებისმიერი მიმართულებისა და ზომის ორგანიზაციისთვის.

WEEKSy შედგება რამდენიმე ძირითადი მოდულისგან, მათ შორისაა: თანამშრომელთა დასწრების დაგეგმვა და მართვა, რომლის საშუალებითაც შესაძლებელია თითოეულ თანამშრომელზე სამუშაო გრაფიკის შედგენა, ცვლაში განაწილება და შესაბამისად, დასწრების აღრიცხვა. ასევე, პროგრამის ერთ-ერთ მნიშვნელოვან კომპონენტს წარმოადგენს HR ადმინისტრირებისა და ინვენტარის მართვის მოდული, სადაც მარტივადაა შესაძლებელი დასაქმებულთა პირადი და ბიოგრაფიული ინფორმაციის თავმოყრა, მივლინებების, შვებულებებისა და სხვადასხვა დოკუმენტების ატვირთვა, თანამშრომელზე გადაცემული ძირითადი საშუალებების აღრიცხვა და მონიტორინგი.

დღითი დღე უფრო და უფრო მეტი ორგანიზაცია იყენებს WEEKSy-ს პროგრამული უზრუნველყოფის როგორც ცალკეულ მოდულებს, ასევე სრულ ფუნქციონალს, რაც მათ დროისა და ადამიანური რესურსის დაზოგვაში ეხმარება, რადგან 2021 წლის პირველი მარტიდან ბიზნესი ვალდებულია აწარმოოს ტაბელები და აღწეროს დასაქმებულთა ნამუშევარი საათები. WEEKSy-ს საშუალებით ავტომატურად ხდება ტაბელის გენერირება და დასაქმებულისთვის SMS-ის სახით ინფორმაციის მიწოდება მისი ნამუშევარი საათების შესახებ.

FINA-ს გუნდი აქტიურად განაგრძობს მუშაობას WEEKSy-ს პროგრამული უზრუნველყოფის განვითარებაზე, რადგან ბიზნეს პროცესების მარტივი და ეფექტური მართვა პირდაპირ კავშირშია ბიზნესის წარმატებასთან.

შეგახსენებთ, რომ კომპანია FINA უკვე 10 წელზე მეტია ქართულ ბაზარზეა წარმოდგენილი და 4000-ზე მეტ კომპანიას სთავაზობს სხვადასხვა მიმართულების პროგრამულ უზრუნველყოფას, რომელიც სრულად პასუხობს ბიზნეს პროცესებში არსებულ დღევანდელ გამოწვევებს.


21-აპრ-2023
რესტორნის ხარჯების აღრიცხვის მარტივი გზები
რესტორნის მართვა ბევრისთვის საოცნებო საქმიანობაა, ვინაიდან შემოსავლის წყაროებს შორის საკუთარი ბიზნესის ქონა ერთ-ერთი ყველაზე კომფორტული და მომგებიანია. მაგრამ კომფორტთან ერთად გასათვალისწინებელია ის უმცირესი დეტალები, რომელთა სწორად დამენეჯმენტების გარეშე ბიზნესი დომინოს პრინციპით ჩამოიშლება. სწორედ ასეთი ფაქტორები აქცევს რესტორნის მართვას კომპლექსურ და საფრთხილო საქმიანობად.
01-დეკ-2022
FINA-ს მაღაზიის მართვის პროგრამა 40 ლარად თვეში
თუ ფლობთ მაღაზიას და ეძებთ ბიზნესის მართვის ბიუჯეტურ გადაწყვეტილებას, მაშინ FINA-ს ვაჭრობის 40 ლარიანი პაკეტი ნამდვილად თქვენთვისაა. FINA24 ვაჭრობა Basic მაღაზიისათვის განკუთვნილი პროგრამაა, რომლის საშუალებითაც შეგიძლიათ მართოთ შესყიდვები და გაყიდვები, მოახდინოთ ანგარიშსწორება მყიდველთან და მომწოდებლებთან, ატვირთოთ და ჩამოტვირთოთ ზედნადებები.
01-სექ-2022
სარესტორნო თვითმომსახურების კიოსკების ბენეფიტები
თვითმომსახურების კიოსკი არის ინტერაქტიული ტაბლეტი, ან სენსორული კომპიუტერი, რომელიც მომხმარებელს საშუალებას აძლევს მიიღოს ინფორმაცია და სერვისი ადამიანთან უშუალო ურთიერთობის გარეშე. ციფრულ თვითმომსახურების კიოსკების დანერგვა ბიზნესს საშუალებას აძლევს ეფექტიანად გააფართოვოს ოპერაციები და შეამციროს ხარჯები.
5000+
ორგანიზაცია უკვე იყენებს FINA-ს
ANYDESK
TEAMVIEWER
დატოვეთ შეტყობინება
დაგვიკავშირდით